І. Навчально-методичне забезпечення освітньої програми
1.1. Професійний стандарт – у разі наявності (посилання) – відсутній
1.2. Стандарт вищої освіти за спеціальністю 081 Право
1.3. Концепція освітньої діяльності за спеціальністю
1.4. Освітньо-професійна (освітньо-наукова) програма (в електронному і паперовому вигляді) – всі версії з моменту започаткування (в прикріпленому файлі). Остання версія української та англійською мовами
Освітньо-професійна програма 2020 року (англійською мовою)
Освітньо-професійна програма 2020
Рішення Вченої ради Університету “Україна”
Витяг із протоколу науково-методичного об’єднання з права
Рішення Педагогічної ради Дубенського фахового коледжу
Витяг із протоколу засідання циклової комісії
Громадське обговорення проєкту освітньої програми та змін до неї
Рішення Вченої ради Університету “Україна”
Витяг із протоколу науково-методичного об’єднання з права
Рішення Педагогічної ради Дубенського фахового коледжу
Витяг із протоколу засідання кафедри
Освітньо-професійна програма 2019 року
1.5. Навчальний план
Навчальний план 2020-2021 н.р.Навчальний план 2019-2020 н.р.
Завантажити
Навчальний план 2019 Invalid PDF structure
ІІ. Історія створення і розвитку освітньої програми
2.1. Рецензії-відгуки на освітньо-професійну програму 2020 року
2.2. Заяви, листи, службові записки стейкхолдерів стосовно пропозицій до внесення змін у навчальну програму
2.3. Звіт про самооцінювання освітньої програми
ІІІ. Начально-методичне забезпечення освітніх компонентів
3.1. Робочі рограми навчальних дисциплін
3.2. Силабуси
3.3. Анотації дисциплін
Алфавітний покажчик навчальних дисциплін українською мовою
Закріплення дисциплін за кафедрами
3.4. Методичні рекомендації щодо виконання курсових робіт (проєктів)
3.5. Методичні рекомендації щодо проходження практик і робочі програми практик
3.6. Програма комплексного атестаційного іспиту
ІV. Кадровий склад
4.1. Витяги з наказів про затвердження гарантів
Наказ №189 від 16.11.2020 р. про затвердження гарантів
Наказ №59 від 16.04.2020 р. про затвердження гарантів
Наказ №142 від 25.10.2019 р. про затвердження гарантів
4.2. Витяги з наказів про затвердження складу проєктних груп
Наказ №190 від 16.11.2020 р. про затвердження складу проєктних груп
Наказ №58 від 16.04.2020 р. про затвердження складу проєктних груп
Наказ №143 від 28.10.2019 р. про затвердження складу проєктних груп
4.3. Витяги з наказів про затвердження складу груп забезпечення
Наказ №191 від 16.11.2020 р. про затвердження складу груп забезпечення
Наказ №60 від 16.04.2020 р. про затвердження складу груп забезпечення
Наказ №144 від 28.10.2019 р. про затвердження складу груп забезпечення
4.4. Кадровий склад циклової комісії права
4.7. Сертифікати про підвищення кваліфікації
4.8. Сертифікати про участь у наукових та навчально-методичних заходах
4.12. Наказ на призначення гарантів освітніх програм (прикріплений файл)
4.13. Статті, фоторепортажі, відео занять на сайті і в соціальних мережах
V. Зв’язки з ринком праці та ключовими роботодавцями і професійними асоціаціями
Перелік представників роботодавцівЗавантажити
Перелік баз практики за спеціальністю 081 Право Завантажити
5.1. Історії вдалої кар’єри та/або аналітичні матеріали про професійні траєкторії випускників освітньої програми
(прикріплені файли)
5.2. Звіти про проведення ярмарок вакансій
Співпраця з громадами. Профорієнтація в Тернопільській області
Локальні центри дистанційного навчання
Підписання меморандумів про співпрацю з громадами
5.3. Анонси, статті, фоторепортажі, відеозвіти про проведення професійних свят на сайті і в соціальних мережах
Кіберполіція. Онлайн зустріч з інспекторами управління протидії міста Києва
Виставка юридичної літератури в рамках проведення тижня права
5.4. Статті, фоторепортажі, відеозвіти про роботу студентів і викладачів на профільних виставках
Підготовка до вступної кампанії
5.5. Склад Ради роботодавців спеціальності
5.6. Угоди про співпрацю з роботодавцями
Меморандоми про співпрацю з Боремельською та Вербською територіальними громадами
Меморандум про співпрацю з відділом у справі молоді та спорту Дубенської міської ради
Договори про співпрацю з ліцеями
5.7. Перелік баз практики
5.8. Статті, фоторепортажі, відео з проходження практики
5.9. Витяги з електронної бази даних стосовно співпраці з роботодавцями, практики і працевлаштування студентів, що позитивно впливають на імідж
Зустріч з представниками поліції у рамках співпраці.
Результати опитувань “Дуальна форма здобуття освіти” у ІІ семестрі 2019-2020 н.р.
VI. Академічна мобільність здобувачів вищої освіти
6.1. Консолідований звіт
Академічна мобільність здійснюється на підставі Закону України «Про вищу освіту» та Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність https://uu.edu.ua/
VIІ. Наукова робота студентів
7.1. Перелік наукових праць студентів, у т.ч. у співавторстві з викладачами
7.2. Наукові праці студентів, у т.ч. у співавторстві з викладачами
посилання
посилання
7.4. Програми наукових і навчально-методичних заходів, в яких брали участь студенти
Конференція “Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики”
Конференція “Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики”.Фото
Всеукраїнська наукова конференція студентів і молодих учених “Молодь: освіта, наука, духовність”
7.5. Дипломи переможців конкурсів студентських наукових робіт і самі роботи –відсутні
7.6. Документальне підтвердження участі у рамкових міжнародних, державних науково-дослідних проєктах, інших грантових проєктах –відсутні
7.7. Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти – відсутні
ІХ. Гарантії якості освітньої програми
9.1. Сертифікати про державну та/або громадську (у т.ч. міжнародну) та/або професійно-громадську акредитацію освітньої програми – відсутні
9.2. Сертифікати й експертні висновки за підсумками експертизи якості освітньої програми (у т.ч. міжнародної) – відсутні
9.3. Актуальні звіти про моніторинг та самообстеження освітньої програми (прикріплені файли) – якщо не містять конфіденційної інформації
Результати опитувань “Освітня програма очима здобувачів вищої освіти” у ІІ семестрі 2019-2020 н.р.
Результати опитувань “Освітня програма очима випускників” у ІІ семестрі 2019-2020 н.р.
Результати опитувань “Освітня програма очима роботодавців” у ІІ семестрі 2019-2020 н.р.
9.4. Перелік нормативних документів, що регулюють зміст і реалізацію освітнього процесу (посилання на сторінку офіційного сайту, де розміщено реєстр нормативних документів)
9.5. Журнал відвідування відкритих занять
Протоколи відвідування та анкети оцінювання якості відкритих занять (прикріплені файли)
9.6. Результати опитування стосовно системи запобігання плагіату у ІІ семестрі 2019-2020 н.р.
9.7. Результати опитування “Адаптація першокурсників” у ІІ семестрі 2019-2020 н.р.
9.8. Моніторинг якості навчання англійської мови у ІІ семестрі 2019-2020 н.р.
9.9. Результати анкетування студентів-іноземців у ІІ семестрі 2019-2020 н.р.
VIІІ. Підсумкова атестація
8.1. Тематика курсових і дипломних робіт
8.2. Дипломні роботи
Х. Інше
10.1. Характеристика умов бібліотечно-інформаційного обслуговування здобувачів вищої освіти освітньої програми
Здобувачі освіти мають можливість користуватись бібліотекою з фондом 237228 прим. док. Бібліотечний фонд постійно комплектується новими надходженнями. Створюється локальна електронна бібліотека, що постійно оновлюється. Повнотекстові документи завантажуються на сайті електронної бібліотеки Університету: https://ush.com.ua/kvuulib.
В електронному читальному залі пропонують низку баз даних. Із метою їх активного використання проводяться тренінги і навчальні семінари. Наприклад, семінар «Впровадження бібліографічно-реферативної бази даних «Cambridge University Press» в освітній процес і науково-пошукову діяльність підрозділів Університету «Україна», тренінги «Основи використання платформи EBSCO-Host в Університеті «Україна», «Презентація бази даних Scopus» та ін. Для магістрантів проводяться практичні заняття «Методика бібліографування документа», «Правила складання бібліографічного списку до наукових робіт». Щорічно оформлюються віртуальні виставки «Нові надходження» для спеціальності «Біологія». Влаштовуються дні інформації та фахівця. Всі фінансові ресурси щодо придбання навчально-методичного забезпечення (тематико-типологічний план комплектування навчальної літератури, оперативний план замовлення навчально-методичної літератури, план замовлення періодичних видань), висвітлені на вебсторінці бібліотеки: https://uu.edu.ua/kompletktuvannia_fondiv.
10.2. Характеристика умов інформаційно-комп’ютерної підтримки діяльності основних учасників і організаторів освітнього процесу
Для забезпечення належної якості освітньої діяльності в університеті широко використовуються технічні засоби та комп’ютерні технології.
Сучасний процес навчання характеризується все більш широким застосуванням в ньому комп`ютерних технологій.
Ефективність застосування нових інформаційних технологій на заняттях обумовлена наступними факторами:
– різноманітність форм представлення інформації;
– висока ступінь наочності;
– можливість моделювання за допомогою комп’ютера різноманітних об’єктів і процесів;
– звільнення від рутинної роботи, що відвертає увагу від засвоєння основного змісту;
– можливість організації колективної та індивідуальної дослідницької роботи;
– можливість диференціювати роботу учнів у залежності від рівня підготовки, пізнавальних інтересів та ін., використовуючи сучасні інформаційні технології;
– можливість організувати комп’ютерний оперативний контроль і допомогу з боку вчителя;
– можливості комп’ютера дозволяють учню активно приймати участь у процесі пізнання.
Для наглядної демонстрації та трансляції в режимі відеоконференцій при проведенні лабораторних робіт у навчальний процес впроваджено комплект обладнання (спеціальна вебкамера для мікроскопу, спеціалізоване програмне забезпечення і комп’ютер з 25” монітором), яке дозволяє виводити на екран монітора зображення з мікроскопу. Також заняття проводяться в комп’ютерному класі 203 , в яких встановлені 12 комп’ютерів Intel Pentium BR G4400-3,3Ghz/4Gb/HDD 500Gb Монітор LG 21.5″ відповідно.
Заняття в дистанційному режимі проводяться з аудиторій 2Л1, 2Л2 і 2Л3, які оснащені мультимедійними проекторами, вебкамерами, мікрофонами, акустичними системами, мікшерними пультами і ноутбуками.
В усіх приміщеннях інституту забезпечено вільний доступ до Internet через систему Wi-Fi.
В університеті в навчальному процесі широко використовуються новітні інформаційні та телекомунікаційні технології.
Зокрема в системі інтернет-супроводу навчального процесу MOODLE викладено навчально-методичні комплекси з усіх навчальних дисциплін.
10.3. Комплекс інформаційних ресурсів із організації освітнього процесу і викладацької діяльності для науково-педагогічного персоналу та здобувачів вищої освіти
Кожен викладач Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна» на платформі Moodle https://vo.uu.edu.ua/ розміщує комплекс навчально-методичного забезпечення дисципліни:
- Робоча навчальна програма дисципліни – нормативний документ, який визначає місце і значення навчальної дисципліни в реалізації освітньо-професійної програми підготовки, її зміст, послідовність та організаційні форми вивчення навчальної дисципліни.
- Методичні матеріали до семінарських, практичних та лабораторних занять (плани семінарських занять, завдання для практичних та лабораторних занять, методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять, контрольні завдання до семінарських, практичних та лабораторних занять, збірник задач, вправ, збірник ситуаційних завдань, ділові ігри тощо).
- Методичне забезпечення самостійної роботи студентів (завдання для самостійного вивчення студентами окремих тем, збірник ситуаційних завдань, тестів, задач, теми рефератів та методичні вказівки до їх виконання, питання для самоконтролю).
- Методичні вказівки щодо самостійної роботи студентів.
- Модульні контрольні роботи (тестові завдання).
- Варіанти контрольних робіт для проведення ректорської контрольної роботи.
- Білети екзаменаційні (залікові, семестрові).
- Пакети ККЗ (для проведення ККР).
- Тематика курсових робіт.
- Конспект лекцій.
- Методичні вказівки та тематика контрольних робіт для заочної форми навчання.
- Тематика індивідуальних завдань і науково-дослідних робіт студентів.
- Методичне забезпечення контролю знань.
- Питання для самоконтролю з дисципліни, завдання для поточного контролю знань, модульного контролю.
- Варіанти тестів для поточного підсумкового тестування.
- Питання для підготовки до екзамену (заліку).
- Тематика і завдання щодо контрольних робіт для студентів заочної форми навчання.
- Методичні рекомендації щодо виконання контрольних робіт для студентів заочної форми навчання.
- Критерії оцінювання знань і вмінь студентів
- Демонстраційні матеріали (рисунки, таблиці, презентації тощо).
Інформаційні ресурси для викладачів на сторінках офіційного сайту університету:
Основні нормативні документи університету
Положення про підрозділи та посадові інструкції працівників
Організація навчально-виховного процесу
Підвищення кваліфікації викладачів
Сторінка Дубенської філії у Facebook.
Інформаційні ресурси з організації освітнього процесу і викладацької діяльності для науково-педагогічного персоналу на платформі Moodle https://vo.uu.edu.ua/ :
Інструкція для викладачів: Як користуватися сервісом відеоконференцзв’язку
10.4. Відомості про матеріально-технічні умови й фінансові питання реалізації освітньої програми, включаючи наявність спеціалізованих лабораторій і кабінетів, складного обладнання, віртуального середовища для проведення лабораторних робіт, можливості та особливості проживання в гуртожитку
Результати опитувань “Університет очима студентів” у ІІ семестрі 2019-2020 н.р.
Результати опитування споживачів освітніх послуг у ІІ семестрі 2019-2020 н.р.
Результати опитувань “Інклюзивна освіта” у ІІ семестрі 2019-2020 н.р.